WOW - ett spel för sig

Haha, jag hatar detta spelet. Men jag har bott med 3 killar (läs WOW-nördar) i två veckor snart så dem fick mig att börja spela! mest för att jag hade fördomar och grejer, men också för att försöka förstå nåt av det dem babblar om hela tiden.
Spelar iaf just nu, levlade upp till 10, yey!...fast det är rätt svårt nu, bajs. Dör hela tiden, jag vill slå sönder alla jävla fittmonster som tror att dem är något :o SIGH!

omg...vet ni vad jag insåg nu? jag...JAG skrev just ett inlägg om WOW....i vår älskade blogg. Shit, förlåt!


min fina (döda, påväg till min kropp igen) mage! (uttalas mejtch typ)

Kommentarer
Postat av: marcus

så farligt är det inte snygging ;) du är så duktig så <33

2009-06-18 @ 02:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0