Snart är vi påväg upp!

Tjenatjena mittenbena!
Idag vaknade jag av att jag svettades (eew) och var liksom halvpigg sådär. Trodde klockan var rätt mycket men den var bara 20 i 8......booooring. Försökte somna om men det var så ljust och varmt i rummet att det var omöjligt.
Så nu ligger jag i soffan och tänkte snart gå och väcka Marcus...mest för att jävlas! haha nerå, han är sjuk..men jag tycker han kan komma upp iallafall.
Jag åker nog hem imööra, me kan bli idag också...fast jag tror och hoppas på imorrn, är inte så planerad att åka idag..

Hmm...ja det här med bloggiloggen, det KOMMER komma en massa kul här :) det är bara så att jag och Fridis är på olika ställen så vi kan inte planera så bra, men i helgen blir det nog ändring på det hoppas jag, eller vad säger du F? ;)

VI KOMMER BLI STORA! och viiiiii är inte fejk som Dessie, Kissie osv :) vi är lite mer....avslappnade...vi vågar vara oss själva till skillnad från dem :D

Aja tjingeling på er tutterduvor <3


sa jag snyggare än dem fjortisarna också? ;)


Kommentarer
Postat av: T-pain ;)

det är du verkligen! :D bra blogg!

2009-06-27 @ 00:49:14
Postat av: marcus

haha. ni kommer äga dom ;) du är snyggare än alla så :D

2009-06-27 @ 01:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0