lika barn leka bäst ;)

Tjena!
Har inte orkat uppdatera idag då det har vart fint väder men även jag som haft sjukt ont i huvudet, har det fortfarande iofs men jag orkar inte sluta leva för det just nu.

Har faktiskt inget roligt att skriva heller...håller på att laga mat, lyssnar på sjukt jobbiga ungar på gården utanför som skriker röven av sig......helvete vad jobbiga dem är!

Haha, känner att jag inte kommer komma på nåt vettigt att skriva. Angående rubriken, såg att jag och Frida uppdaterat nästan exakt samtidigt igår, jag 23:29 och hon 23:30 (och 44 sekunder), haha! Vi är grymma :)

Nu ska jag gå och kolla till potatisen och slänga på köttbullarna, sen sätta på Sagan om Ringen och mysa med min älskling.
Ha en fin kväll! Pusss <3


saknar dig Fridis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0