Im back!

Hey! Nu är jag (Sannibunny) tillbaka i civilisationen, haha!
Har varit ute i djupaste skogen i Värmlad med min babe och hans familj. Var jättemysigt och väldigt fint med vänern som utsikt :) Midsommar hade sina upp och nergångar, fick åka in till akuten i Säffle (sämsta ever?) med älsklingen, det sög!
Det är iallafall skönt att vara hemma. Eller ja, hemma och hemma, dit ska jag i veckan, men jag är iallafall tillbaka till internet och vanlig toalett, haha!
Klarade 4 dagar utan att gå på utedasset iaf ;) jag har lekt kille ett par gånger. Mer behöver ni inte veta!

Faaaaaan vad jag babblar
. Iallafall, nu ska vi snart komma igång riktigt med denna framtida superblogg, Frida har ju inte heller vart duktig här, fast jag skyller på att jag inte hade internet!

PUSS PÅ ER!


<3

Kommentarer
Postat av: marcus

sjukhuset var bajs :< men det var mysigt annars visst? ^^ <3

2009-06-27 @ 01:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0