"hemma" i alvesta igen

Helgen i Randevik var rolig men man saknade Öland när man inte var där..
De negativa med Randevik var att det inte fast en riktig toalett, massa knott och att jag slog i huvudet as hårt där. hahaha.
Men annars var det mysigt med snappsvisor & det som hör till midsommar + att min lilla voffsing var med där, men nu är han dock full med fästingar.
Men vi åkte hem på Lördagen och målade om systers kök och soffa. :) I LOVE IT. att måla alltså.

Var hemma en sväng idag med och hämtade hennes ungar men nu är man här igen men ska hem på Tisdag,
Guuuuuud vilket tråkigt inlägg. Men jag haringet roligare att skriva för tillfället, jag är trött med så ska nog sova nu.

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0