Kaniner har inte alltid kul

Ååååh Sannibunnyfisk-kanin har verkligen tråkigt! Sitter inne i stugan på Öland...har nyss käkat lite...mina systrar sitter och kastar en badboll till varandra och mamma äter....resten av släkten är i sina stugor, hur tidigt får man lägga sig egentligen? dem kollar nog visserligen TV men ändå, booooring! Vädret idag har varit blåsigt! Men sol iallafall, så har hunnit ligga och sola iallafall, lyssnade på min älskling Milow samtidigt och somnade nog till några gånger...har inte sovit alls mycket ._. har även badat i badhus (havet är för kallt idag) och bubbelpool! GIVE JACUZZI <3

Bah. Ska nog ut med syster en runda iallafall om en liten stund. Imorgon ska det bli regn hela dagen så mamma börjar vela ifall vi ska åka imorgon istället för på söndag....aja den som lever får se.
Hoppas eran kväll är roligare än min!


här ser jag ut som en liten fjortis, fast tagen igår! blir jag yngre med tiden?!
Cute anyways ;)

Kommentarer
Postat av: AHMUD

LISEBERGSKANIN

2009-07-11 @ 19:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0