Ice Age 3

Hallå alla! Idag är det riktigt varmt, luften är så jävla kvav och snart blir det nog åska, jaja.
Jag somnade på madrassen igår på helt fel håll, med datorn på och allt, fattade noll...lyckat! Halv åtta var klockan då, somnade om och sov en stund till och har nu vart uppe i några timmar.
Jag har svårt för att äta också, blah.

Kan inte sluta tänka på att DET var så meningslöst...med DET menar jag verkligen DET...
Iallafall. Ikväll blir det bio! Ska se Ice Age 3, hoppas den är lika rolig som dem andra :D men det är den nog!
Så det ska bli nice.
Och strax ska jag iväg till loppis med mormor och moster, dem är helt galna i sånt. Orka? haha.

Kommer roligare uppdateringar sen skulle jag tro, vem orkar läsa om nåns random vardagssörja? ;)
Ha en fin dag alla fula och snygga!




Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, kul film :P vill också se iceage :)

2009-07-01 @ 16:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0