home igen

Nu är jag hemma igen :) Haft en heeelt underbar helg.

I fredags var jag o mami o fikade i värnamo först och sprang ute o åskan och regnet ooh det var så skönt....
sen satt hem genomblöt på tåget och så klart blev det försenat för åskan och så. Underbart :)
sen var jag i alvesta åkte och hämtade min fiiina soffan, gick på stan (växjö) och på loppis o åkte till en sjö där jag såg en flotte med motor. Och blonda jag visste inte ens att de hade motor :P
I lördags var vi och åkte runt lite segade och det åskade igen usch :/ stömmen gick med.. igen.. även på fredagen...
Men ah vi åkte runt lite och så var i växjö.. slappdag lekte med barnen med.
o i söndags idag då åkte vi runt på loppisar igen. Köpte en as cool fotölj och sen ett köksbord, stolar och en spegen som är i ett fönster. Är nöjd med mina köp. :)
o nu sitter jag tyvärr hemma igen och har glömmt lite kläder i alvesta, min älskliungs kofta. Jag är så smaty jag...

Ne nu ska jag gå o klä på mig kan ju inte sitta här NAKEN! ;)
Puss F


Kommentarer
Postat av: Jessica_

Snuskfrida!

2009-07-05 @ 23:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0