hej hopp gummisnopp

Hellu! Här kommer en liten uppis (: vi har faktiskt haft rätt fullt upp dessa dagar, partat som två prinsessor och levt livet!
Givetvis ska vi bli bättre med bloggen snart, ni har väl inte glömt att vi ska nå toppen? ;)
Just nu är Frida i Alvesta och hämtar sina nycklar, ja hon ska flytta i helgen! till eget!
Kommer bli tomt här :( men hon bor bara ca 5 mil härifrån det kunde vart värre. Nästa tisdag åker jag till henne och stanar där ett tag, kommer bli awesome!

Vad gör jag då? jag sitter i soffan och lyssnar musik...är en jävligt seg dag alltså, suck.
Men ska höra med mamma om hon kör mig till Frida sen, hoppas.
Resten av veckan kommer nog va lika seg, men på fredag sätter vi nog igång med partylivet igen!
Inte Frida dock, hon ska flytta och ha en vitt helg ;) bra gumman! förlåt att jag inte är lika sofistikerad....vad betyder det egentligen? w/e.

Nej nu måste det börja hända lite saker, vi återkommer! Ska se till att Frida får tummen ur och uppar lite hon med. Kanske vi slänger in nåt sen, lite fyllevids? ;>
Ha en fin dag! <3













XOXO/ Sannibunny

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Vem är sötnosen längst ner? :)

2009-07-28 @ 15:13:08
URL: http://robinvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0