Dude, it's raining!

Hallåhallå, inte för att vara sån men här kommer updating från era favvo-Sanni! Yes, you know it ;)
Sitter ute på stugans altan och njuter av min nya kärlek Milow, helt underbart avkopplad blir man.
Fick sova ut lite idag, vaknade vid 11 tiden nåt? Alla andra dagar har jag hoppat upp tidigt som fan så det var skönt.
Satt uppe hela natten och pratade med M :)
Har faktiskt köpt internet här nu. Är inte inne allt för ofta då jag ska njuta av min Svensson Svensson semster haha...
Har verkligen varit så. Ingen perfekt semster utan....en familjär, på sin nivå. Men vad vore man utan sin familj?

Vi har verkligen ingen aning om vad vi ska hitta på idag här på Öland..men någonting vill vi göra. Hade solen vart framme och gett oss fin värme hade ju stranden och havet varit en  bra sak, men icke. Det är oväder i typ hela Sverige eller hur är det? Regnoväder. Hittils har vi haft en del skurar som kommer och går, ingen översvämning dock.
Lalala vad ska jag skriva?
Kan inte hålla räkningen på hur många och hur många gånger ambulanser åker förbi denna camping med blåljus. Även brandbilar och  poliser. Men mest ambulanser - minst 1 gång per dag. Så jävla hemskt.
Ska spendera ytterligare 4 dagar här med denna dagen inräknat, kommer nog överleva.

Aja nu slutar jag babbla, ni får ha en fin dag trots regn! Sätt på en mysig film och gosa med någon du tycker om :) perfekt.


  tro mig det finns fler underbara låtar med honom!


glömde nämna att jag bränt mig, how lovely.


dagens outfit med världens coolaste tisha, right?
"If you fall in love, don't worry I'll catch you"

köpte på grabbavdelningen igår, ge oss tjejer sånt!

Kommentarer
Postat av: Miiiikey

snygg bränna, snygg tröja ;)

2009-07-10 @ 20:09:15
Postat av: Klara

Skitsnygg bränna ;)

2009-07-10 @ 20:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0