Billabong <3

Hejsansvejsan!
En snabbis update from Öland. Idag är det lite aprilväder, så tråkigt. Det blåser, är monligt och regnar då och då, blä.
Har varit ute i lite tält och kollat på grejer idag, var inne i ett sporttält med massvis av Billabongsaker! JAG ÄLSKAR BILLABONG! Fanns massa skitsnygga kläder bl a, men är för snål för att köpa en tröja för 500 spänn idag, men jag ska ha en, sådetså.
Köpte dock ett par Pumaskor, skitfina :)

Imorgon tar vi vårt  pick och pack och drar hem till Schmålandia igen.
Ändrade planer - vi åker idag! Är ändå tråkigt väder och finns inte mycket att göra. Hoppas på fest med Fridis ikväll <3

Sigh. Vad händer nästa vecka då? Ska nog till Varberg om allt går som jag vill och en viss person blir hyffsat frisk, mys! Harry Potter premiär på onsdag!!

Nu ska jag va social, sen ska vi käka pizza (varm och fet har vi bestämt), haha fråga inte!
PUSS!


lillasyster i min bh, lika stort som hennes ansikte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0