Badat igen

Tjena uppdatering från Sannibunny, you like!
Idag har jag kommit hem, har spenderat några dagar hos min moster samt kusin. Har åskat lite idag, i don't like åska, speciellt inte när jag har väderhuvud, min kroniska huvudvärk blir ÄNNU värre vid fittåskväder. Men det var behövligt antar jag. Nu ikväll ville en vän åka och bada så det gjorde vi, det var mys hah ;)

Imorgon får vi se vad som händer, kanske fest eller nåt :) lördag får jag också se vad som händer, och på söndag flyr jag fastlandet och lever livet på Öland :) ska blir riktigt mys! träffa en del man inte träffat på länge, gosa som fan!

Slänger nog upp nåt roligt klipp här sen, you know you like it!
Puss <3 / Sannibunny


Kommentarer
Postat av: Micke picke pö!

Öland är ingen ö det är snarare en lååååång penis. :)



Puss på er

2009-07-02 @ 23:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0